Ремонт задньої балки Peugeot Partner та Citroen Berlingo

Ремонт задньої балки Peugeot Partner та Citroen Berlingo

Задня балка - вічний головний біль власників Пежо Партнер, Сітроен Берлінго. Нерідко після пробігу 60-100 тисяч кілометрів у цих автомобілів з'являється люфт задніх коліс, а на останній стадії хвороби колеса складаються "будиночком" і починають зачіпати арки

задніх коліс. Все це супроводжується різноманітними скрипами і скреготом. Їздити так не можна - в один прекрасний момент, потрапивши в гарну яму, можна запросто втратити колесо.

Чому так виходить? Справа в тому, що голчасті підшипники в важелях задньої балки Пежо і Сітроен не мають мастила крім невеликої кількості, закладеної на заводі. Але найсумніше, що підшипники задньої балки Пежо ніяк не захищені від води з брудом, яких так

багато на українських дорогах. При підвищеному навантаженні на задню підвіску голчасті підшипники в важелях можуть розвалитися не пройшовши і 60 тисяч кілометрів. Отже, підшипники важелів задньої балки Пежо і Сітроен необхідно міняти кожні 50-60 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, то зношені підшипники "вб'ють" пальці і важелі, внутрішні поверхні яких є місцем посадки для

голчастих підшипників, від яких до цього моменту вже залишилася іржава труха. Як зрозуміти, що ви припізнилися з заміною підшипників задньої балки Пежо? Якщо задні колеса стоять "будиночком", а при проїзді ям і "лежачих поліцейських" ззаду лунають удари або звуки,

ніби перекочується порожня бочка, з'являються скрипи або скрегіт, швидше за все, заміною підшипників ви вже не обійдетеся. Доведеться міняти "пальці" і, можливо, якийсь із важелів.